S'obre el termini per participar en la 35a edició de 080 Barcelona Fashion
18 de diciembre de 2024
Els dissenyadors, dissenyadores i marques de moda poden presentar de forma telemàtica les sol·licituds per participar-hi fins al 15 de gener
El Consorci de Comerç, Artesania i Moda ha obert el termini per participar en la 35a edició de la 080 Barcelona Fashion, que se celebrarà de l'1 al 4 d'abril de 2025 al Recinte Modernista de Sant Pau. Les sol·licituds s'han de tramitar a través de la web del Canal Empresa o l'apartat de Tràmits de la pàgina de la Generalitat. El termini de presentació finalitza a les 14:00h del dia 15 de gener de 2025.
La participació en la pròxima edició de la plataforma 080 Barcelona Fashion s'obre a dissenyadores i dissenyadors emergents (amb establiment operatiu a Catalunya o a l'Estat), empreses de moda amb establiment operatiu a l'Estat i amb presència en el mercat estatal i internacional.
Els dissenyadors i dissenyadores participants hauran d'acreditar la creació i firma de la seva col·lecció, i comprometre's a presentar en primícia al 080 Barcelona Fashion les seva col·lecció Tardor/Hivern 2025-26 o bé Primavera/Estiu 2025 en cas que segueixin l'estratègia 'see now buy now'. A més, la col·lecció no ha d'haver estat presentada en el mateix semestre, en cap altra plataforma estatal de promoció i comunicació nacional o internacional, quedant exemptes les plataformes de comercialització com showrooms o trade shows, entre altres requisits de participació.
Una vegada presentades totes les sol·licituds, un nou comitè d'experts, seleccionarà els participants d'entre les candidatures presentades, valorant les propostes més creatives i que es considerin més adients a la filosofia del certamen, a partir de criteris d'innovació, qualitat, professionalitat, així com potencial per a la generació de negoci.
080 Barcelona Fashion
080 Barcelona Fashion és una plataforma de moda que impulsa la transformació del sector de la moda a Catalunya, tant a nivell nacional com internacional, a través de la innovació i la creativitat. Actua també com a motor de canvi i element de conscienciació envers diferents valors socials com la sostenibilitat, la circularitat i la diversitat en la indústria de la moda. I ofereix un espai de diàleg i reflexió al sector per tal d'explorar noves formes d'expressió, de consumir i de relacionar-se.