Al llarg de tot l’any, l’Associació apostarà per realitzar sortejos i campanyes cada setmana o 10 dies entre els usuaris de la nova targeta client
Les campanyes tindran com a objectiu la fidelització dels clients al comerç de Vic i estimular les vendes més enllà de les campanyes estacionals.
Després del sorteig realitzat ahir de la Campanya de Nadal, en el que es sortejaven 5.000 € en targetes regal, Vic Comerç, l’entitat que agrupa les associacions de comerciants CentreVic, Gap i Remei-Estadi, presenta dues campanyes promocionals per aquest gener.
La primera de les dues campanyes comença aquest 10 de gener i s’allargarà fins el dia 20. Durant aquests dies, els clients que es donin d’alta de la Targeta Urbana Vic o la facin servir en qualsevol dels establiments adherits podran guanyar un dels 25 forfaits que es sortejaran per anar a esquiar a Granvalira, Andorra.
La segona campanya, que començarà el 21 de gener i acabarà el 31 del mateix mes, regalarà uns altres 25 forfaits per anar a esquiar a l’estació de La Molina durant la setmana dels Campionats del Món per a persones amb alguna discapacitat (IPC) i que es celebraran entre el 18 i 27 de febrer.
L’Associació apostarà per realitzar sortejos i campanyes cada setmana o 10 dies durant tot l’any entre tots els usuaris de la Targeta Urbana Vic. Aquest plantejament segueix dos objectius: fidelitzar els clients entre el comerços de Vic a través de la dinamització de la targeta client i estimular les vendes més enllà de la campanyes estacionals.
Més informació: CentreVic