La Pedrera serà un any més, espectadora privilegiada d'una nova edició de BCN Moda al Carrer a l'Eix Comercial CorEixample, que aglutina els establiments situats a la dreta de l'Eixample barceloní.
La desfilada que és gratuïta, i està oberta a tothom, està programada per a aquest proper dimecres, 24 d'octubre a les 20.30 h, al carrer Provença entre Passeig de Gràcia i Pau Claris. A diferència de les passarel·les convencionals, en aquesta es mostraran peces que ja es poden trobar a les botigues d'aquest Eix Comercial.
Com a novetat, aquest any, CorEixample instal·larà junt a la passarel·la un photocall per a què els comerciants, els seus clients i tothom que vulgui i de de 19 a 20h, pugui fer-se una foto amb l'estilisme i els complements que sortiran a la passarel·la. Aquestes fotografies es podran trobar al facebook de Coreixample.
També els més petits podran gaudir de l'esdeveniment i desfilar per la passarel·la de 17 a 18h de la tarda com si fossin models!
La desfilada està oberta a tothom i, a diferència de les passarel·les convencionals, mostra peces que ja es poden trobar a les botigues. De fet, els espectadors interessats en qualsevol dels articles que portaran els i les models podran comprar-los a partir del dia següent i no més lluny de a 10 minuts caminant del lloc de la desfilada.
Afectacions del trànsit
Per motiu del muntatge i desmuntatge de la passarel·la, el tram del carrer Provença entre Passeig de Gràcia i Pau Claris, romandrà tancat al transit des de la matinada del 24 d'octubre a la del dia següent.
BCN Moda al Carrer 2012
La passarel·la de Cor Eixample, és la segona d'aquesta temporada tardor/hivern del programa "BCN Moda al Carrer" de la Fundació Barcelona Comerç, entitat que aglutina 17 Eixos Comercials de la ciutat i que treballa a favor de la dinamització comercial d'aquests territoris en particular, i de la ciutat de Barcelona, en general.
L'actual temporada de passarel·les finalitzarà el proper 27 d'octubre a l'Eix de Sant Martí.
Més informació: Cor Eixample