Sant Celoni Comerç guanya el PREMIO MEJOR INICIATIVA PÚBLICA PARA EL DESARROLLO Y/O PROMOCIÓN DEL COMERCIO a la categoria de Municipis amb població inferior a 20.000 habitants dels PREMIOS FUTURSHOP 2012.
Els Premis Futurshop tenen per objectiu el reconeixement públic de productes, serveis, solucions I projectes dirigits al sector retail, que a judici del Jurat, marquin un hite al seu camp, bé perquè sobresurtin per la seva qualitat, bé perquè aportin innovació que pugui convertir-se en referència del sector.
Els Premis Futurshop 2012 es caracteritzen per la seva independència i prestigi, essent un dels seus principals avals la composició del Jurat, del que en formen part professionals integrats en el Comitè Organitzador de l'Expo Retail, i la transparència del procés, reflectida a les bases de la convocatòria.
A la categoria de “Millor iniciativa pública pel desenvolupament i/o promoció del comerç” i dins de la subcategoria de “Municipis amb població inferior a 20.000 habitants”, es va tenir en compte:
· La concepció de l'actuació
· Originalitat, novetat i interès
· Elements innovadors de l'actuació
· Recolzament empresarial
· Pressupost d'execució
· Impacte a l'entorn
Sant Celoni Comerç, com a guanyadora d'aquest premi, comptarà amb un espai d'exposició a Expo Retail 2012 que es celebrarà a Madrid els dies 17, 18 i 19 d'octubre, dies en que es farà el lliurament dels Premios Futurshop.
Sant Celoni Comerç es va presentar als premis amb el projecte anomenat TERRITORIO, HISTORIA y MEDIO AMBIENTE EN UNA CAMPAÑA COMERCIAL, campanya de reciclatge de suro que es va portar a terme a finals del 2010.
Sant Celoni Comerç vol agrair a l'ajuntament de Sant Celoni la seva participació en aquesta campanya i molt especialment a l'Associació d'Empresaris Turístics Montseny, al Museu del Suro de Palafrugell, a RETECORK, a RECICORK i a Gabinet de Disseny Gràfic (GDG), sense oblidar que ha estat gràcies a tot el comerç associat que es va poder dur a terme la campanya.