Havent transcorregut més de 3 anys des de la posada en marxa de la pàgina web de la Fundació Barcelona Comerç, s'havien detectat certes mancances i possibilitats de millora.
Principalment necessitàvem treballar sobre aquestes àrees:
· Organització de la informació
· Usabilitat
· Disseny
· Xarxes socials
· Mobilitat dels usuaris
Sobre aquesta base de treball s'han realitzat una sèrie de millores com ara, la vinculació de la pàgina web amb xarxes socials (facebok i Twitter), la millora del mapa d'eixos comercials, la integració de notícies i activitats d'eixos comercials en els seus respectives fitxes (mitjançant la sindicació RSS), etc ..
A causa de la creixent tendència d'utilització de dispositius mòbils per a la navegació a Internet hem desenvolupat una versió adaptada per navegar des de mòbil.
· Els usuaris que van accedir a través de dispositius mòbils durant els últims 12 mesos s'han incrementat un 332% sobre els que van accedir en els 12 del període anterior.
· Durant els últims 12 mesos, el 8% dels usuaris ho van fer a través de dispositiu mòbil.
· L'últim mes, el percentatge ha pujat al 11%.
Interessats en oferir un canal de comunicació constant i directe amb els nostres comerços, hem desenvolupat una eina de gestió de butlletins informatius a través del qual els usuaris que ho desitgin podran rebre informació rellevant sobre el sector del comerç a Barcelona, així com les activitats i esdeveniments generats pels nostres Eixos comercials.
Més informació: http://www.eixosbcn.org
Versió mòbil: http://www.eixosbcn.org/mobi
Web desenvolupada per: Dommia
Més informació: Fundació Barcelona Comerç