L'ubicació de l'acte ha reflectit simbòlicament la unió entre les associacions del Nord i del Sud de la ciutat.
La Targeta Urbana acaba l'any amb més de 12.000 clients.
La celebració d'aquest sorteig dóna el tret de sortida a la primera campanya del 2014.
Ahir al migdia es va dur a terme l'acte d'entrega de premis de la Campanya de Nadal d'aquest any de la Targeta Urbana.
L'espai escollit, el Pont gòtic del Remei, no ha estat casual sinó que ha volgut reflectir la creació de Vic Comerç, la unió de les associacions de la ciutat.
La campanya, que consistia en sortejar 50 targetes regal de 100€ cadascuna, ha comptat amb la presència dels guanyadors, els comerciants premiadors i els 3 presidents de les associacions que formen Vic Comerç. Aquí podeu consultar la llista de guanyadors i d'establiments premiadors:
http://www.targetaurbana.cat/Guanyadors_sorteig_nadal_2013.pdf
Coincidint amb la finalització de la Campanya de Nadal, la Targeta Urbana ha aconseguit superar la xifra de 12.000 clients adscrits.
Per altra banda, Vic Comerç seguirà amb el ritme d'una campanya mensual durant tot el 2014 sortejant premis entre tots els usuaris de les targetes. La primera campanya de l'any, la de gener, ja s'ha fet pública: el Mes dels nens. Aquesta campanya ha comptat amb la col·laboració de les botigues que tenen productes o serveis relacionats amb els més petits (joguines, roba infantil, calçat, tallers educatius,....). Per més informació de la campanya i per conèixer el catàleg de premis podeu consultar a http://www.targetaurbana.cat/promocions.php
Més informació: CentreVic