Vic Comerç regalarà una targeta regal de 30 cada dia durant tot el mes. Ja s’han sortejat les 20 estades dobles a Vilafranca corresponents a la campanya del mes passat.
Avui s’ha presentat la campanya de maig de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol "Campanya 30x30", Vic Comerç regalarà cada dia i durant tot el mes una targeta regal de 30 entre els usuaris de la Targeta Urbana que la utilitzin en els establiments adherits.
D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de l’abril*, que consistia en regalar 20 packs dobles per descobrir el Penedès que inclouen visites al Museu de Vi, als Cellers, un dinar, gaudir del Festival Vi Jazz i de les Fires de Maig entre d’altres. Al mateix temps, la Targeta Vilafranca Comerç ha sortejat 40 packs de Vic, els paquets turístics ja presentats aquest passat desembre i que consten d'un passeig pel Mercat, l’elaboració d’un fuet, un dinar, una visita al Museu Episcopal, una ruta amb bicicleta entre d’altres.
Actualment la Targeta Urbana Vic té 6.800 targetes emeses i sumant aquesta campanya ja haurà regalat premis per valor de 13.000 des del seu inici aquest passat Nadal.
Es pot consultar el llistat de guanyadors de la campanya d'abril a la web www.targetaurbana.cat.
Més informació: CentreVic