Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Marques catalanes de moda arriben a més de 150 professionals de 20 països al showroom 080 Barcelona Fashion Connect

30 d'abril de 2025

El 080 Barcelona Fashion Connect ha inaugurat la seva vuitena edició amb èxit, reunint a més de 150 professionals de 15 països en el showroom virtual organitzat pel Clúster Català de la Moda (MODACC), amb el suport del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM). L'esdeveniment ha mantingut la innovadora estructura d'un xou televisiu i va incloure un showroom virtual amb elements personalitzats en 3D per a cada marca expositora.

La directora general de Comerç del Govern de la Generalitat, Marta Angerri i Feu, ha donat la benvinguda a la inauguració i ha destacat que "Aquest esdeveniment és una oportunitat única perquè les marques catalanes de moda presentin les seves últimes col·leccions davant un públic internacional de compradors i professionals. També permet explorar la creativitat, el talent i la identitat que defineixen la nostra indústria". Per part seva, el director general de Modacc, David García Uslé, ha recordat que "El 080 Barcelona Fashion Connect és un esdeveniment digital que té com a objectiu connectar marques de moda catalanes amb agents, distribuïdors comercials i compradors de tot el món. És important destacar que durant les 7 edicions anteriors, el 080 Barcelona Fashion Connect ha facilitat connexions comercials entre 50 marques catalanes del sector de la Moda i més de 350 agents, distribuïdors i compradors de més de 35 països diferents". Durant aquesta nova edició de l'esdeveniment, s'han incorporat noves marques de moda, amb un creixement notable en àmbits com la moda sostenible, els accessoris i complements, així com la roba de bany. Les 20 marques expositores han presentat les seves col·leccions als més de 150 professionals assistents de països com França, Alemanya, Croàcia, Bèlgica i Itàlia. També han participat representants de plataformes de comerç electrònic i altres perfils professionals amb alta capacitat de compra dels Estats Units, Dinamarca, Regne Unit, Països Baixos, Portugal, Lituània, Irlanda, Mèxic i el Canadà, entre altres.

Les vint marques expositores, que han mostrat les seves col·leccions davant professionals de tot el món, són Blue Banana, PERPETUMMOBILE, SOET, skirtu, ESCORPION, Miette, Bad Habits, BABBAKI, situada murt/, System Action, MIiCA Barcelona, TONI PONS, SEPIIA, Robin Swimwear, VÄN swim, ALÚ ALÚ, Anathema, SSSTUFFF, Hopera Design i MION. Els organitzadors i les marques participants han mostrat satisfacció pel nombre de contactes establerts durant la jornada, així com les reunions bilaterals i els preacords de venda que es preveu que es formalitzin en els pròxims dies. La plataforma continuarà activa fins al 30 de maig, perquè els agents i distribuïdors puguin continuar visualitzant continguts i establint nous contactes amb les marques. Amb aquesta vuitena edició, el 080 Connect consolida la seva posició com una plataforma clau per a la promoció de la moda catalana a nivell global, oferint oportunitats comercials i visibilitat per a les marques participants.

El Clúster MODACC

El Clúster Català de la Moda (Modacc) és una organització sense ànim de lucre que integra gairebé 150 empreses que desenvolupen la seva activitat entorn del negoci de la moda a Catalunya i representa a 6000 treballadors i 2000 milions d'euros de facturació agregada. Modacc ofereix diverses eines de suport al desenvolupament competitiu de les empreses de l'ecosistema Moda de Catalunya en els àmbits de la innovació, la internacionalització o el desenvolupament de l'economia circular, i realitza nombroses activitats de networking per a estimular el negoci entre les empreses associades.

Més Informació

Carregant...
x