Data: 28/03/2014
Hora: Fins les 12 de la nit
Granollers A 14. Comprar, dormir, sopar i gaudir de la ciutat Granollers a 14. Aquest és l'objectiu de l'Open Night que es vol consolidar com una marca pròpia d'esdeveniment de ciutat. Un referent en la qualitat i l'oferta comercial, cultural i de restauració i hosteleria.
El divendres 28 de març, a partir de les 20.00 h els comerços sorprendran als seus clients amb promoció d'articles a 14€ i descomptes del 14 %, entre d'altres activitats. Els aparcaments Auditori, Can Comas, CEMAV(*), la Corona, Can Trullàs i Granollers Centre ofereixen preus especials amb motiu de l'Open Night.
Es podrà aparcar el cotxe de 18 h a 3 h al preu de 5€. Hi haurà animació al carrer i el Museu de Granollers estarà obert fins les 12 de la nit.
Participen a l'esdeveniment: més de 90 botigues, 27 restaurants i els 9 hotels de la ciutat per tal de passejar, comprar i viure Granollers d'una manera diferent la nit del 28 de març.
Més informació: Gran Centre Granollers