Fira de la Candelera a la Pobla de Claramunt
· On? Fira de la Candelera a la Pobla de Claramunt
· Quan? 1 de febrer de 2026
Una celebració tradicional que dóna la benvinguda a la primavera amb veles, bunyols, romanà i activitats culturals arrelades en la història local.
La Fira de la Candelaria ret homenatge a la patrona del municipi, la Verge de la Llet, amb un mercat artesanal de productes locals, bunyols tÃpics i tradicionals activitats simbòliques. Els visitants rebran un ram de romanÃ, podran encendre espelmes per a expressar bons desitjos, cremar el negatiu de l'any i degustar l'autèntic "poniol". Hi haurà tallers d'elaboració artesanal d'espelmes amb cera verda d'abella, demostracions i activitats per a nens. La jornada també inclou un mercat pagès, música i espais culturals que omplen el barri antic de mà gia i comunitat.
Realitza la teva reserva
Mapa de Localització
Av. Catalunya, 16, 08787 La Pobla de Claramunt, Barcelona,La Pobla de Claramunt, La Pobla de Claramunt (41.555023, 1.675208)







