13a Fira de l'Oli del Vallès de BiR
· On? Plaça de Miquel Bosch
· Quan? 1 de febrer de 2025
La Fira de l'Oli del Vallès i el Mercat del Pa Artesà de 2025 tindran lloc l'1 de febrer en la plaça de Miquel Bosch de Bigues i Riells del Fai, de 9.00 a 14.00 hores. Durant l'esdeveniment, els assistents podran gaudir de diverses activitats com la visita a llocs d'oli de la varietat vora, pa artesanal, productes locals i una degustació d'olis, entre altres propostes.
El programa inclou una varietat d'activitats al llarg de la jornada. Des de les 9.00 hores fins a les 14.00 hores, es podran visitar llocs amb oli de la varietat vora i altres varietats, pa artesanal elaborat amb farines antigues i productes locals de la XPT. A les 10.30 hores, es durà a terme el primer tast d'olis, a càrrec de l'Associació de Productors i Elaboradors d'Oli d'Oliva del Vallès. A les 11.30 hores, hi haurà una demostració de cuina en viu a càrrec del Gremi d'Hostaleria del Vallès Oriental. Finalment, a les 12.30 hores, es realitzarà el segon tast d'olis, també organitzada per l'esmentada associació.
Realitza la teva reserva
Mapa de Localització
Plaça de Miquel Bosch, Bigues i Riells, Barcelona,Bigues i Riells del Fai, Bigues i Riells del Fai (41.675009, 2.211087)