Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Promocions i ofertes personalitzades al punt de venda
Promocions i ofertes personalitzades al punt de venda Reviewed by Botigues de Catalunya on Feb 19 Rating: 3.5 Promocions i ofertes personalitzades al punt de venda Qui no ha perdut vals de descompte que li han enviat a casa i que quan arriba a la caixa del súper no sap on ha posat? Quants vals no s'utilitzen perquè el receptor no és usuari d'aquell producte? Good Deal és una empresa jove barcelonina, amb seu al viver de Barcelona Activa, que ha ideat un sistema per lliurar promocions i vals de descompte segmentats al mateix punt de venda.

La idea desenvolupada per Good Deal proposa un bon tracte —d'aquí ve el seu nom— entre les empreses productores, les distribuïdores i la clientela final: vals de descompte personalitzats segons les necessitats de l'usuari final.

"Es tracta, explica Pau López, desenvolupador de negoci de Good Deal, de buscar la fórmula que permeti a l'usuari tenir ofertes i vals de descompte útils i quan li fan falta, que faciliti la fidelització de clients als distribuïdors, i que les ofertes de les marques arribin correctament al client final".

La proposta de Good Deal és molt senzilla: es tracta que els clients d'un supermercat puguin accedir als vals de descompte dels productes que realment els interessen directament al punt de venda, abans de passar per caixa. Això es fa mitjançant una mena de quiosc interactiu que pot llegir la targeta client de l'empresa de distribució. Aleshores apareixen a la pantalla les promocions que té disponibles segons el seu perfil, i la persona pot optar per imprimir el val que li interessi.

La darrera innovació és una aplicació per a mòbil que faci aquesta mateixa funció, és a dir, el comprador pot saber quines són les ofertes que té al seu abast i que li poden interessar abans d'anar al supermercat. Quan hi arriba, va al quiosc interactiu per imprimir els vals que necessiti. El quiosc també està preparat per llegir la pantalla del mòbil.

L'empresa treballa, ara per ara, amb dues cadenes de supermercats amb implantació a Catalunya i una de Sevilla. I és una de les empreses barcelonines, amb seu a Barcelona Activa, que són presents al Mobile World Congress 2013, on presenten l'aplicació per a mòbil, i esperen trobar distribuïdores en l'àmbit internacional. Ja estan en negociacions amb empreses de Portugal i Amèrica del Sud, i tenen en ment treballar també amb tot Europa i amb països d'Amèrica del Nord i d'Àsia.

Font: Ajuntament de Barcelona
Promocions i ofertes personalitzades al punt de venda
19 de febrer, 2013 | 0 Opinions

Qui no ha perdut vals de descompte que li han enviat a casa i que quan arriba a la caixa del súper no sap on ha posat? Quants vals no s'utilitzen perquè el receptor no és usuari d'aquell producte? Good Deal és una empresa jove barcelonina, amb seu al viver de Barcelona Activa, que ha ideat un sistema per lliurar promocions i vals de descompte segmentats al mateix punt de venda.

La idea desenvolupada per Good Deal proposa un bon tracte —d'aquí ve el seu nom— entre les empreses productores, les distribuïdores i la clientela final: vals de descompte personalitzats segons les necessitats de l'usuari final.

"Es tracta, explica Pau López, desenvolupador de negoci de Good Deal, de buscar la fórmula que permeti a l'usuari tenir ofertes i vals de descompte útils i quan li fan falta, que faciliti la fidelització de clients als distribuïdors, i que les ofertes de les marques arribin correctament al client final".

La proposta de Good Deal és molt senzilla: es tracta que els clients d'un supermercat puguin accedir als vals de descompte dels productes que realment els interessen directament al punt de venda, abans de passar per caixa. Això es fa mitjançant una mena de quiosc interactiu que pot llegir la targeta client de l'empresa de distribució. Aleshores apareixen a la pantalla les promocions que té disponibles segons el seu perfil, i la persona pot optar per imprimir el val que li interessi.

La darrera innovació és una aplicació per a mòbil que faci aquesta mateixa funció, és a dir, el comprador pot saber quines són les ofertes que té al seu abast i que li poden interessar abans d'anar al supermercat. Quan hi arriba, va al quiosc interactiu per imprimir els vals que necessiti. El quiosc també està preparat per llegir la pantalla del mòbil.

L'empresa treballa, ara per ara, amb dues cadenes de supermercats amb implantació a Catalunya i una de Sevilla. I és una de les empreses barcelonines, amb seu a Barcelona Activa, que són presents al Mobile World Congress 2013, on presenten l'aplicació per a mòbil, i esperen trobar distribuïdores en l'àmbit internacional. Ja estan en negociacions amb empreses de Portugal i Amèrica del Sud, i tenen en ment treballar també amb tot Europa i amb països d'Amèrica del Nord i d'Àsia.

Font: Ajuntament de Barcelona

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat