Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Sant Celoni Comerç també guanya en els Premis Futurshop 2012.
Sant Celoni Comerç també guanya en els Premis Futurshop 2012. Reviewed by Botigues de Catalunya on Oct 03 Rating: 4 Sant Celoni Comerç també guanya en els Premis Futurshop 2012. Sant Celoni Comerç guanya el PREMIO MEJOR INICIATIVA PÚBLICA PARA EL DESARROLLO Y/O PROMOCIÓN DEL COMERCIO a la categoria de Municipis amb població inferior a 20.000 habitants dels PREMIOS FUTURSHOP 2012.

Els Premis Futurshop tenen per objectiu el reconeixement públic de productes, serveis, solucions I projectes dirigits al sector retail, que a judici del Jurat, marquin un hite al seu camp, bé perquè sobresurtin per la seva qualitat, bé perquè aportin innovació que pugui convertir-se en referència del sector.

Els Premis Futurshop 2012 es caracteritzen per la seva independència i prestigi, essent un dels seus principals avals la composició del Jurat, del que en formen part professionals integrats en el Comitè Organitzador de l'Expo Retail, i la transparència del procés, reflectida a les bases de la convocatòria.

A la categoria de “Millor iniciativa pública pel desenvolupament i/o promoció del comerç” i dins de la subcategoria de “Municipis amb població inferior a 20.000 habitants”, es va tenir en compte:
· La concepció de l'actuació
· Originalitat, novetat i interès
· Elements innovadors de l'actuació
· Recolzament empresarial
· Pressupost d'execució
· Impacte a l'entorn

Sant Celoni Comerç, com a guanyadora d'aquest premi, comptarà amb un espai d'exposició a Expo Retail 2012 que es celebrarà a Madrid els dies 17, 18 i 19 d'octubre, dies en que es farà el lliurament dels Premios Futurshop.

Sant Celoni Comerç es va presentar als premis amb el projecte anomenat TERRITORIO, HISTORIA y MEDIO AMBIENTE EN UNA CAMPAÑA COMERCIAL, campanya de reciclatge de suro que es va portar a terme a finals del 2010.

Sant Celoni Comerç vol agrair a l'ajuntament de Sant Celoni la seva participació en aquesta campanya i molt especialment a l'Associació d'Empresaris Turístics Montseny, al Museu del Suro de Palafrugell, a RETECORK, a RECICORK i a Gabinet de Disseny Gràfic (GDG), sense oblidar que ha estat gràcies a tot el comerç associat que es va poder dur a terme la campanya.
Sant Celoni Comerç també guanya en els Premis Futurshop 2012.
03 d'octubre, 2012 | 0 Opinions

Sant Celoni Comerç guanya el PREMIO MEJOR INICIATIVA PÚBLICA PARA EL DESARROLLO Y/O PROMOCIÓN DEL COMERCIO a la categoria de Municipis amb població inferior a 20.000 habitants dels PREMIOS FUTURSHOP 2012.

Els Premis Futurshop tenen per objectiu el reconeixement públic de productes, serveis, solucions I projectes dirigits al sector retail, que a judici del Jurat, marquin un hite al seu camp, bé perquè sobresurtin per la seva qualitat, bé perquè aportin innovació que pugui convertir-se en referència del sector.

Els Premis Futurshop 2012 es caracteritzen per la seva independència i prestigi, essent un dels seus principals avals la composició del Jurat, del que en formen part professionals integrats en el Comitè Organitzador de l'Expo Retail, i la transparència del procés, reflectida a les bases de la convocatòria.

A la categoria de “Millor iniciativa pública pel desenvolupament i/o promoció del comerç” i dins de la subcategoria de “Municipis amb població inferior a 20.000 habitants”, es va tenir en compte:
· La concepció de l'actuació
· Originalitat, novetat i interès
· Elements innovadors de l'actuació
· Recolzament empresarial
· Pressupost d'execució
· Impacte a l'entorn

Sant Celoni Comerç, com a guanyadora d'aquest premi, comptarà amb un espai d'exposició a Expo Retail 2012 que es celebrarà a Madrid els dies 17, 18 i 19 d'octubre, dies en que es farà el lliurament dels Premios Futurshop.

Sant Celoni Comerç es va presentar als premis amb el projecte anomenat TERRITORIO, HISTORIA y MEDIO AMBIENTE EN UNA CAMPAÑA COMERCIAL, campanya de reciclatge de suro que es va portar a terme a finals del 2010.

Sant Celoni Comerç vol agrair a l'ajuntament de Sant Celoni la seva participació en aquesta campanya i molt especialment a l'Associació d'Empresaris Turístics Montseny, al Museu del Suro de Palafrugell, a RETECORK, a RECICORK i a Gabinet de Disseny Gràfic (GDG), sense oblidar que ha estat gràcies a tot el comerç associat que es va poder dur a terme la campanya.

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2018 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia