Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Un pla de bones pràctiques per als comerços de Bellvitge i el Gornal de L'Hospitalet
Un pla de bones pràctiques per als comerços de Bellvitge i el Gornal de L'Hospitalet Reviewed by Botigues de Catalunya on Oct 05 Rating: 5 Un pla de bones pràctiques per als comerços de Bellvitge i el Gornal de L'Hospitalet Dilluns vinent comença una campanya informativa de bones pràctiques als comerços de Bellvitge i el Gornal. La iniciativa és fruit de la col·laboració la Diputació de Barcelona i l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.

Com utilitzar els fulls de reclamació, quins cartells informatius ha de tenir una botiga, quina és l'actual normativa de preus... Resoldre aquestes i altres qüestions són el principal objectiu d'aquesta activitat que realitzaran tècnics de la Diputació.

Es vol informar així, als comerciants, sobre els aspectes més rellevants en el camp de l'atenció a les persones consumidores i per aquest motiu es farà una avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa i lliuraran una còpia als responsables dels establiments perquè en coneguin el resultat, resolent-los els dubtes que puguin tenir i assessorant-los en els aspectes a millorar.

Font: Diputació de Barcelona

info@botiguesdecatalunya.cat
Un pla de bones pràctiques per als comerços de Bellvitge i el Gornal de L'Hospitalet
05 d'octubre, 2012 | 0 Opinions

Dilluns vinent comença una campanya informativa de bones pràctiques als comerços de Bellvitge i el Gornal. La iniciativa és fruit de la col·laboració la Diputació de Barcelona i l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.

Com utilitzar els fulls de reclamació, quins cartells informatius ha de tenir una botiga, quina és l'actual normativa de preus... Resoldre aquestes i altres qüestions són el principal objectiu d'aquesta activitat que realitzaran tècnics de la Diputació.

Es vol informar així, als comerciants, sobre els aspectes més rellevants en el camp de l'atenció a les persones consumidores i per aquest motiu es farà una avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa i lliuraran una còpia als responsables dels establiments perquè en coneguin el resultat, resolent-los els dubtes que puguin tenir i assessorant-los en els aspectes a millorar.

Font: Diputació de Barcelona

info@botiguesdecatalunya.cat

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat