Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

La Fundació Barcelona Comerç ha presentat un estudi sobre la percepció del comerç de la ciutat davant la recent liberalització d’horaris
La Fundació Barcelona Comerç ha presentat un estudi sobre la percepció del comerç de la ciutat davant la recent liberalització d’horaris Reviewed by Botigues de Catalunya on Jul 18 Rating: 4.5 La Fundació Barcelona Comerç ha presentat un estudi sobre la percepció del comerç de la ciutat davant la recent liberalització d’horaris • Es tracta de l'estudi d’investigació més complert de la realitat comercial de Barcelona, amb dades reals i no estimatives de l'activitat comercial de la ciutat.

• Analitza la posició del petit i mitjà comerç de la ciutat davant de l’ampliació dels horaris comercials i el possible impacte sobre les seves vendes.


Avui dimecres, 18 de juliol, la Fundació Barcelona Comerç ha presentat els resultats dels estudis de l'Indicador de Comerç Barcelona sobre "Tendències comercials a Barcelona durant el segon trimestre d'aquest any" i un especial "Horaris Comercials". Els estudis analitzen la percepció dels comerciants davant la liberalització dels horaris comercials, així com l’impacte de la crisi sobre les vendes i el comportament del consumidor durant els segon trimestre de 2012.

Aquest panell d'anàlisi econòmica del comerç de Barcelona, IcoB, analitza de forma regular les dades reals, i no estimatives, de l'activitat comercial de la ciutat. Té en compte aspectes com l'evolució de les vendes, la mitjana de facturació, l'afluència de visitants a les botigues, l'evolució dels costos de cadascun dels components d'un negoci, l'estat de la competència o l'estratègia de descomptes i rebaixes dels comerços, entre altres temes.

Els estudis de l'IcoB són elaborats per ESADE amb les dades obtingudes dels 10.000 comerços associats als 17 eixos comercials de la Fundació Barcelona Comerç, i són les investigacions més completes de la realitat comercial de la ciutat de Barcelona.

El president de la Fundació Barcelona Comerç, Vicenç Gasca, juntamente amb el director de l’estudi i catedràtic del Departament de Direcció de Marketing a ESADE, Josep Francesc Valls i el professor de Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE, Joan Sureda, han estat els encarregats de presentar l’estudi en roda de premsa.

Font: Fundació Barcelona Comerç
La Fundació Barcelona Comerç ha presentat un estudi sobre la percepció del comerç de la ciutat davant la recent liberalització d’horaris
18 de juliol, 2012 | 0 Opinions

• Es tracta de l'estudi d’investigació més complert de la realitat comercial de Barcelona, amb dades reals i no estimatives de l'activitat comercial de la ciutat.

• Analitza la posició del petit i mitjà comerç de la ciutat davant de l’ampliació dels horaris comercials i el possible impacte sobre les seves vendes.

Avui dimecres, 18 de juliol, la Fundació Barcelona Comerç ha presentat els resultats dels estudis de l'Indicador de Comerç Barcelona sobre "Tendències comercials a Barcelona durant el segon trimestre d'aquest any" i un especial "Horaris Comercials". Els estudis analitzen la percepció dels comerciants davant la liberalització dels horaris comercials, així com l’impacte de la crisi sobre les vendes i el comportament del consumidor durant els segon trimestre de 2012.

Aquest panell d'anàlisi econòmica del comerç de Barcelona, IcoB, analitza de forma regular les dades reals, i no estimatives, de l'activitat comercial de la ciutat. Té en compte aspectes com l'evolució de les vendes, la mitjana de facturació, l'afluència de visitants a les botigues, l'evolució dels costos de cadascun dels components d'un negoci, l'estat de la competència o l'estratègia de descomptes i rebaixes dels comerços, entre altres temes.

Els estudis de l'IcoB són elaborats per ESADE amb les dades obtingudes dels 10.000 comerços associats als 17 eixos comercials de la Fundació Barcelona Comerç, i són les investigacions més completes de la realitat comercial de la ciutat de Barcelona.

El president de la Fundació Barcelona Comerç, Vicenç Gasca, juntamente amb el director de l’estudi i catedràtic del Departament de Direcció de Marketing a ESADE, Josep Francesc Valls i el professor de Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE, Joan Sureda, han estat els encarregats de presentar l’estudi en roda de premsa.

Font: Fundació Barcelona Comerç

Fitxers relacionats:
Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat