Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Campanya conjunta per promocionar Girona Centre i el producte ceràmic fet a la Bisbal
Campanya conjunta per promocionar Girona Centre i el producte ceràmic fet a la Bisbal Reviewed by Botigues de Catalunya on Jul 05 Rating: 4 Campanya conjunta per promocionar Girona Centre i el producte ceràmic fet a la Bisbal L’associació de Comerciants Girona Centre Eix Comercial, l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i l’Ajuntament de Girona han presentat una campanya conjunta pensada per promoure l’economia local de les dues ciutats. Es tracta d’una aliança estratègica en clau territorial i entre sectors: el comerç de proximitat de l’eix comercial, sota el paraigües de Girona Centre Eix Comercial, i el sector comercial i productiu del clúster ceramista de la Bisbal, que en aquests moments desplega la campanya del projecte de marca amb denominació d’origen Ceràmica de la Bisbal, sota les directrius de l’Ajuntament de la Bisbal, propietari de la marca.

La campanya, que es presenta amb el reclam “Aquest juliol, la ceràmica està de moda. Vine a l’eix comercial de Girona, i descobreix-la!”, consisteix bàsicament en la promoció dels productes ceràmics de la Bisbal amb marca registrada, a través dels establiments associats a Girona Centre Eix Comercial. Aquests productes seran sortejats entre els clients dels comerços. D’altra banda, i amb l’objectiu de dinamitzar les dues zones de l’eix comercial de Girona, se celebraran, amb el suport també de l’Ajuntament de Girona, dos tallers de ceràmica que tindran lloc el proper dissabte 7 de juliol a la plaça de la Independència, i el dissabte següent (14 de juliol), a la plaça Miquel Santaló. La campanya serà difosa a través de deu mil fulls volants informatius, anuncis a la premsa i falques de ràdio.

Amb aquesta actuació, l’associació de comerciants posa en pràctica una idea que ve de lluny però que no és fins aquest any que hi conflueixen els factors necessaris per dur-la terme. El seu president, Josep Maria Noguer, ha explicat que “fa temps que pensem que posar en comú objectius de promoció entre comarques és una bona via de treball perquè beneficiem les economies locals dels dos territoris. En aquest cas, ens ha unit la possibilitat de promocionar-nos mútuament, a través de la ceràmica feta a la Bisbal que convertim en una nova ocasió d’atreure més clients al nostre comerç, i alhora divulgar aquest producte tan genuí a casa nostra. A més, la cultura ceramista de la Bisbal, tant arrelada històricament a Girona, ens ofereix un motiu per continuar amb el calendari d’activitats de carrer que vam iniciar el mes d’abril i que tan bona acceptació ha tingut entre els consumidors i els mateixos establiments associats”.

Per la seva banda, el regidor de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de la Bisbal, Xavier Dilmé, ha posat de relleu l’oportunitat d’aquest treball comú per promoure la ceràmica de la Bisbal amb marca registrada a Girona. La marca Ceràmica de la Bisbal és un distintiu d’origen protegit a nivell de la Unió Europea que serveix per reconèixer els productes ceràmics elaborats a la Bisbal dels que no ho són. La marca és gravada o marcada pels productors locals en qualsevol tipus de producte ceràmic (artístic i decoratiu, terrissa, rajoleria, material de bòbila, revestiments i paviments). Dilmé ha subratllat la importància d’aquesta marca. “Per primera vegada, l’administració municipal i els sectors empresarials vinculats a la ceràmica, productors i comerciants, també ens hem unit per promoure el producte que distingeix i posa en valor la Bisbal i el seu entorn. I ara, Girona ens fa costat”, ha destacat el regidor. Actualment, la Bisbal és un centre ceràmic de referència internacional integrat per un total de 45 fabricants i prop de 25 comerços.

La regidora de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Girona, Coralí Cunyat, ha subratllat el suport incondicional del consistori gironí al comerç de proximitat de Girona per creure que “és un dels grans motors econòmics de la ciutat”. Cunyat, que també ha expressat les bones relacions entre els àmbits municipals de les dues capitals de comarca, ha dit que “justament la promoció de Girona és una de les prioritats d’aquest Govern i que el comerç n’és un valor capital i una de les grans fons d’ocupació a la ciutat”.

Font: Girona Centre Eix Comercial
Campanya conjunta per promocionar Girona Centre i el producte ceràmic fet a la Bisbal
05 de juliol, 2012 | 0 Opinions

L’associació de Comerciants Girona Centre Eix Comercial, l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i l’Ajuntament de Girona han presentat una campanya conjunta pensada per promoure l’economia local de les dues ciutats. Es tracta d’una aliança estratègica en clau territorial i entre sectors: el comerç de proximitat de l’eix comercial, sota el paraigües de Girona Centre Eix Comercial, i el sector comercial i productiu del clúster ceramista de la Bisbal, que en aquests moments desplega la campanya del projecte de marca amb denominació d’origen Ceràmica de la Bisbal, sota les directrius de l’Ajuntament de la Bisbal, propietari de la marca.

La campanya, que es presenta amb el reclam “Aquest juliol, la ceràmica està de moda. Vine a l’eix comercial de Girona, i descobreix-la!”, consisteix bàsicament en la promoció dels productes ceràmics de la Bisbal amb marca registrada, a través dels establiments associats a Girona Centre Eix Comercial. Aquests productes seran sortejats entre els clients dels comerços. D’altra banda, i amb l’objectiu de dinamitzar les dues zones de l’eix comercial de Girona, se celebraran, amb el suport també de l’Ajuntament de Girona, dos tallers de ceràmica que tindran lloc el proper dissabte 7 de juliol a la plaça de la Independència, i el dissabte següent (14 de juliol), a la plaça Miquel Santaló. La campanya serà difosa a través de deu mil fulls volants informatius, anuncis a la premsa i falques de ràdio.

Amb aquesta actuació, l’associació de comerciants posa en pràctica una idea que ve de lluny però que no és fins aquest any que hi conflueixen els factors necessaris per dur-la terme. El seu president, Josep Maria Noguer, ha explicat que “fa temps que pensem que posar en comú objectius de promoció entre comarques és una bona via de treball perquè beneficiem les economies locals dels dos territoris. En aquest cas, ens ha unit la possibilitat de promocionar-nos mútuament, a través de la ceràmica feta a la Bisbal que convertim en una nova ocasió d’atreure més clients al nostre comerç, i alhora divulgar aquest producte tan genuí a casa nostra. A més, la cultura ceramista de la Bisbal, tant arrelada històricament a Girona, ens ofereix un motiu per continuar amb el calendari d’activitats de carrer que vam iniciar el mes d’abril i que tan bona acceptació ha tingut entre els consumidors i els mateixos establiments associats”.

Per la seva banda, el regidor de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de la Bisbal, Xavier Dilmé, ha posat de relleu l’oportunitat d’aquest treball comú per promoure la ceràmica de la Bisbal amb marca registrada a Girona. La marca Ceràmica de la Bisbal és un distintiu d’origen protegit a nivell de la Unió Europea que serveix per reconèixer els productes ceràmics elaborats a la Bisbal dels que no ho són. La marca és gravada o marcada pels productors locals en qualsevol tipus de producte ceràmic (artístic i decoratiu, terrissa, rajoleria, material de bòbila, revestiments i paviments). Dilmé ha subratllat la importància d’aquesta marca. “Per primera vegada, l’administració municipal i els sectors empresarials vinculats a la ceràmica, productors i comerciants, també ens hem unit per promoure el producte que distingeix i posa en valor la Bisbal i el seu entorn. I ara, Girona ens fa costat”, ha destacat el regidor. Actualment, la Bisbal és un centre ceràmic de referència internacional integrat per un total de 45 fabricants i prop de 25 comerços.

La regidora de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Girona, Coralí Cunyat, ha subratllat el suport incondicional del consistori gironí al comerç de proximitat de Girona per creure que “és un dels grans motors econòmics de la ciutat”. Cunyat, que també ha expressat les bones relacions entre els àmbits municipals de les dues capitals de comarca, ha dit que “justament la promoció de Girona és una de les prioritats d’aquest Govern i que el comerç n’és un valor capital i una de les grans fons d’ocupació a la ciutat”.

Font: Girona Centre Eix Comercial

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat