Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Vic Comerç entrega els 'Premis Targeta Urbana' als millors establiments comercials del 2013
Vic Comerç entrega els "Premis Targeta Urbana" als millors establiments comercials del 2013 Reviewed by CentreVic on Feb 14 Rating: 4 Vic Comerç entrega els "Premis Targeta Urbana" als millors establiments comercials del 2013 Aquest matí s'han entregat els dos "Premis Targeta Urbana" als Millors Establiments del 2013; l'un pel que ha realitzat més operacions amb la targeta client i l'altre pel que ha donat d'alta a més usuaris. 

 Estem parlant, per una banda del Forn de Pa Riera, del Passeig de la Generalitat, que amb menys d'un any que fa que es va posar el sistema de fidelització a la botiga ja porta realitzades un total de 18.562 vendes amb la Targeta Urbana i per l'altra, de Joguines Gargamel del Carrer Sant Fidel, amb un total de 1.682 altes realitzades de Targetes Urbanes i és l'establiment individual que disposa de més dades de clients.

Vic Comerç es mostra molt satisfet pels resultats obtinguts en aquests establiments i considera que aquest tipus de comerços són l'exemple de que aquest sistema de fidelització resulta beneficiós tant per la botiga com pels seus clients. 

Actualment hi han 12.540 clients que ja disposen de la Targeta Urbana.
Vic Comerç entrega els "Premis Targeta Urbana" als millors establiments comercials del 2013
14 de febrer, 2014 | 0 Opinions

Aquest matí s'han entregat els dos "Premis Targeta Urbana" als Millors Establiments del 2013; l'un pel que ha realitzat més operacions amb la targeta client i l'altre pel que ha donat d'alta a més usuaris. 

 Estem parlant, per una banda del Forn de Pa Riera, del Passeig de la Generalitat, que amb menys d'un any que fa que es va posar el sistema de fidelització a la botiga ja porta realitzades un total de 18.562 vendes amb la Targeta Urbana i per l'altra, de Joguines Gargamel del Carrer Sant Fidel, amb un total de 1.682 altes realitzades de Targetes Urbanes i és l'establiment individual que disposa de més dades de clients.

Vic Comerç es mostra molt satisfet pels resultats obtinguts en aquests establiments i considera que aquest tipus de comerços són l'exemple de que aquest sistema de fidelització resulta beneficiós tant per la botiga com pels seus clients. 

Actualment hi han 12.540 clients que ja disposen de la Targeta Urbana.

Més informació: CentreVic

Etiquetes: Vic, Osona, Barcelona, Tarjeta de Fidelització

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat