Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Aquesta setmana, les cafeteries Punt Espresso fan un  donatiu a la Marató de TV3 per cada cafè servit
Aquesta setmana, les cafeteries Punt Espresso fan un donatiu a la Marató de TV3 per cada cafè servit Reviewed by Botigues de Catalunya on Dec 09 Rating: 5 Aquesta setmana, les cafeteries Punt Espresso fan un donatiu a la Marató de TV3 per cada cafè servit Es tracta d'una campanya solidària impulsada per la torrefactora gironina Cafès Cornellà a través de l'APP No sóc ningú sense un cafè.

Les cafeteries Punt Espresso, unes cent a Catalunya, són establiments reconeguts per la seva excel·lència en la preparació de l'espresso i en l'elaboració de begudes creatives en base al cafè.

Avui, la torrefactora Cafès Cornellà (Fornells de la Selva) dóna el tret de sortida a la campanya solidària a benefici de la Marató de TV3 a través de l'APP No sóc ningú sense un cafè. Totes les persones que tinguin descarregada aquesta aplicació mòbil, que inclou un recorregut per les cafeteries certificades Punt Espresso, tenen dret a un cafè gratuït en qualsevol d'aquests establiments, i de cada cafè servit, Cafès Cornellà donarà una part per als fons d'investigació de les malalties neurodegeneratives, causa de La Marató de TV3 d'aquest any.

Les cafeteries Punt Espresso, actualment unes cent a Catalunya, són establiments reconeguts per l'excel·lència en la preparació del cafè espresso, així com en l'elaboració de begudes en base al cafè. Disposar del símbol Punt Espresso permet a la cafeteria el desenvolupament d'activitats i promocions dirigides al consumidor i disposar de diferents elements de comunicació per difondre la cultura del cafè. Estan catalogades en l'APP dissenyada especialment per al consumidor final "No sóc ningú sense un cafè". Mantenir la certificació suposa per a l'establiment  i el barista, el compromís de preparar i oferir excel·lents espressos en totes les seves tasses i oferir així satisfacció al consumidor final utilitzant el Mètode Espresso. Aquests establiments treballen amb el Sistema Integral de Qualitat (SIQ), un sistema desenvolupat i implantat per Cafès Cornellà que permet assegurar la qualitat de la beguda amb un control permanent de tots els factors que intervenen en la preparació del cafè Espresso, tant des del punt de vista de la qualitat de la beguda com del consum de cafè per tassa facturada al client.

Estratègia empresarial basada en el coneixement

A pocs anys de celebrar el centenari de Cafès Cornellà , el nét del fundador i actual propietari de la torrefactora, Pere Cornellà, va entendre a finals de la dècada dels 90 que el negoci de l'empresa i la innovació no era al gra, sinó en el bon cafè portat a la tassa per obtenir la satisfacció del consumidor del seu client, la cafeteria. Amb aquest objectiu, Cafès Cornellà ha dirigit la seva estratègia empresarial des de fa quinze anys cap el foment i coneixement de la gastronomia del cafè, que significa integrar el bon cafè a l'acte gastronòmic de menjar i beure,  amb un ampli ventall de possibilitats creatives adreçades a diferents línies de negoci. Per implantar el coneixement sobre el Mètode Espresso i donar impuls a la figura del barista Cafès Cornellà ha impulsat diferents actuacions, i entre d'altres, un Departament de Formació, que avui dia comptabilitza gairebé 6.000 baristes formats gratuïtament.
Aquesta setmana, les cafeteries Punt Espresso fan un donatiu a la Marató de TV3 per cada cafè servit
09 de desembre, 2013 | 0 Opinions

Es tracta d'una campanya solidària impulsada per la torrefactora gironina Cafès Cornellà a través de l'APP No sóc ningú sense un cafè.

Les cafeteries Punt Espresso, unes cent a Catalunya, són establiments reconeguts per la seva excel·lència en la preparació de l'espresso i en l'elaboració de begudes creatives en base al cafè.

Avui, la torrefactora Cafès Cornellà (Fornells de la Selva) dóna el tret de sortida a la campanya solidària a benefici de la Marató de TV3 a través de l'APP No sóc ningú sense un cafè. Totes les persones que tinguin descarregada aquesta aplicació mòbil, que inclou un recorregut per les cafeteries certificades Punt Espresso, tenen dret a un cafè gratuït en qualsevol d'aquests establiments, i de cada cafè servit, Cafès Cornellà donarà una part per als fons d'investigació de les malalties neurodegeneratives, causa de La Marató de TV3 d'aquest any.

Les cafeteries Punt Espresso, actualment unes cent a Catalunya, són establiments reconeguts per l'excel·lència en la preparació del cafè espresso, així com en l'elaboració de begudes en base al cafè. Disposar del símbol Punt Espresso permet a la cafeteria el desenvolupament d'activitats i promocions dirigides al consumidor i disposar de diferents elements de comunicació per difondre la cultura del cafè. Estan catalogades en l'APP dissenyada especialment per al consumidor final "No sóc ningú sense un cafè". Mantenir la certificació suposa per a l'establiment  i el barista, el compromís de preparar i oferir excel·lents espressos en totes les seves tasses i oferir així satisfacció al consumidor final utilitzant el Mètode Espresso. Aquests establiments treballen amb el Sistema Integral de Qualitat (SIQ), un sistema desenvolupat i implantat per Cafès Cornellà que permet assegurar la qualitat de la beguda amb un control permanent de tots els factors que intervenen en la preparació del cafè Espresso, tant des del punt de vista de la qualitat de la beguda com del consum de cafè per tassa facturada al client.

Estratègia empresarial basada en el coneixement

A pocs anys de celebrar el centenari de Cafès Cornellà , el nét del fundador i actual propietari de la torrefactora, Pere Cornellà, va entendre a finals de la dècada dels 90 que el negoci de l'empresa i la innovació no era al gra, sinó en el bon cafè portat a la tassa per obtenir la satisfacció del consumidor del seu client, la cafeteria. Amb aquest objectiu, Cafès Cornellà ha dirigit la seva estratègia empresarial des de fa quinze anys cap el foment i coneixement de la gastronomia del cafè, que significa integrar el bon cafè a l'acte gastronòmic de menjar i beure,  amb un ampli ventall de possibilitats creatives adreçades a diferents línies de negoci. Per implantar el coneixement sobre el Mètode Espresso i donar impuls a la figura del barista Cafès Cornellà ha impulsat diferents actuacions, i entre d'altres, un Departament de Formació, que avui dia comptabilitza gairebé 6.000 baristes formats gratuïtament.

Etiquetes: punt expresso, solidaritat, cafè

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat