Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

La campanya de setembre de la Targeta Urbana de VIC sorteja packs de viatge a capitals europees
La campanya de setembre de la Targeta Urbana de VIC sorteja packs de viatge a capitals europees Reviewed by CentreVic on Sep 03 Rating: 5 La campanya de setembre de la Targeta Urbana de VIC sorteja packs de viatge a capitals europees Vic Comerç regalarà estades a Viena, París, Lisboa i Madrid amb guia turística i maletes

Aquesta és la tretzena campanya que es presenta d’una targeta client que ja
té 9.300 clients adherits

Avui s’ha presentat la campanya de setembre de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol “Tornes a necessitar vacances???”, Vic Comerç regalarà 4 packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave + nits d'hotel), un kit de maletes de viatge per a cada destí i la seva respectiva guia turística. Això ha estat possible gràcies a la gentilesa de les agències de viatges, els comerços de maletes i una llibreria especialitzada, tots ells adherits a la Targeta Urbana.

Aquests premis estan valorats en més de 2.000 € en total.

La campanya ha començat aquest 1 de setembre i el proper 30.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes, ganivets, entre d’altres.

La Targeta Urbana ja té 9.300 clients.
La campanya de setembre de la Targeta Urbana de VIC sorteja packs de viatge a capitals europees
03 de setembre, 2013 | 0 Opinions

Vic Comerç regalarà estades a Viena, París, Lisboa i Madrid amb guia turística i maletes

Aquesta és la tretzena campanya que es presenta d’una targeta client que ja
té 9.300 clients adherits

Avui s’ha presentat la campanya de setembre de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol “Tornes a necessitar vacances???”, Vic Comerç regalarà 4 packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave + nits d'hotel), un kit de maletes de viatge per a cada destí i la seva respectiva guia turística. Això ha estat possible gràcies a la gentilesa de les agències de viatges, els comerços de maletes i una llibreria especialitzada, tots ells adherits a la Targeta Urbana.

Aquests premis estan valorats en més de 2.000 € en total.

La campanya ha començat aquest 1 de setembre i el proper 30.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes, ganivets, entre d’altres.

La Targeta Urbana ja té 9.300 clients.

Més informació: CentreVic

Etiquetes: Vic, Osona, Barcelona, Targeta de Fidelització

Fitxers relacionats:
Cartell (JPG)
Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat