La delegació de la CCC a la zona considera que no podem ser “l’abocador d’Europa d’excedents low cost”
La delegació de la CCC a l’Anoia, Igualada Comerç, ha exposat avui l’avaluació de l’impacte que ha tingut l’esdeveniment REC en el comerç tradicional.
En l’acte, en què han participat el president d’Igualada Comerç, Jordi Martínez, i el secretari general de la CCC, Miquel Àngel Fraile, s’ha destacat la necessitat de complir la legalitat d’aquest tipus d’esdeveniments, en relació amb la normativa establerta per la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de la ciutat.
Martínez ha recalcat la importància de generar sinergies comercials que beneficiïn tots els sectors econòmics de la ciutat, tot complint la legalitat vigent, en un moment delicat del consum.
Fraile, així mateix, ha volgut fer un balanç de beneficis i perjudicis que tenen aquest tipus d’esdeveniments i formats comercials, tan de moda actualment. “No podem ser l’abocador d’Europa de productes low cost”, ja que “a preus més baixos, sous més baixos”.
Per això, Igualada Comerç demana crear iniciatives que repercuteixin en l’economia local i no que tots els beneficis vagin a mans d’empreses no locals. “Comprant, decidim qui treballa”, hi va afegir Martínez.
Més informació: Igualada Comerç