Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitzen curs de marqueting per a associacions de comerciants
Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitzen curs de marqueting per a associacions de comerciants Reviewed by Botigues de Catalunya on Jun 17 Rating: 4 Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitzen curs de marqueting per a associacions de comerciants L'associació de Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitza un curs de màrqueting orientat a les associacions de comerç que s'impartirà durant el proper mes de juliol.

Introducció al Màrqueting us permetrà assolir amb unes capacitats bàsiques per crear una eina, una plantilla o un model pràctic que serveixi per crear i gestionar les activitats d'una manera molt més senzilla.

"Transmetre allò que volem al públic escollit i de la manera més eficaç amb els recursos que sovint tenim, no és tasca fàcil. Cada cop se’ns demana ser més creatius però sempre conscients dels objectius a assolir. I sovint no sabem ni per on començar a dissenyar l’estratègia de màrqueting que ens ajudi a desenvolupar amb èxit les nostres campanyes i promocions.

T'apuntes?"


CONTINGUTS:

- Introducció al màrqueting
· Concepte de màrqueting
· El màrqueting com actitud i funció
· Origen i desenvolupament del terme màrqueting
· Màrqueting en el present i el futur
· El màrqueting com activitat empresarial

- Màrqueting Estratègic
· Anàlisi de les Forces Competitives
· Estratègies de Diferenciació
· Anàlisi de la competència
· Actuació enfront de la competència
· Coneixement del mercat. La seva segmentació i possibles estratègies
· Classificació del mercat segons les característiques del consumidor

- Estudi del comportament del consumidor
· Les necessitats del consumidor
· Influències internes i externes del comportament del consumidor
· El procés de decisió de compra

- Màrqueting Mix
· Definició
· El producte
· El preu
· Distribució
· Promoció

- El pla de Màrqueting
· El Pla de Màrqueting Estratègic
· Realització de Pla de Màrqueting
· Dificultats o Inconvenients

- El Departament de Màrqueting dintre de l'Organització
· Evolució i organització del departament de màrqueting
· Activitats del Departament de màrqueting
· El Responsable de màrqueting

- La comunicació comercial
· El procés de comunicació en el Màrqueting
· La publicitat i missatge publicitari. Altres formes de comunicació.

Dies: 1, 8, 15, i 22 de juliol (16 hores)
Horari: de 10:00 a 14:00 hores
Adreça: c/Viladomat nº 174 de Barcelona ( PIMEC)
Preu: Subvencionat
Inscripcions: a info@peuc.cat o al telèfon 610407765 (Caldrà Fotocopia DNI i de l’últim rebut d’autònoms o capçalera de la nòmina)
Termini d’inscripció: 23 de juny de 2013

Més informació a: www.peuc.cat
Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitzen curs de marqueting per a associacions de comerciants
17 de juny, 2013 | 0 Opinions

L'associació de Professionals dels Eixos Urbans de Catalunya organitza un curs de màrqueting orientat a les associacions de comerç que s'impartirà durant el proper mes de juliol.

Introducció al Màrqueting us permetrà assolir amb unes capacitats bàsiques per crear una eina, una plantilla o un model pràctic que serveixi per crear i gestionar les activitats d'una manera molt més senzilla.

"Transmetre allò que volem al públic escollit i de la manera més eficaç amb els recursos que sovint tenim, no és tasca fàcil. Cada cop se’ns demana ser més creatius però sempre conscients dels objectius a assolir. I sovint no sabem ni per on començar a dissenyar l’estratègia de màrqueting que ens ajudi a desenvolupar amb èxit les nostres campanyes i promocions.

T'apuntes?"

CONTINGUTS:

- Introducció al màrqueting
· Concepte de màrqueting
· El màrqueting com actitud i funció
· Origen i desenvolupament del terme màrqueting
· Màrqueting en el present i el futur
· El màrqueting com activitat empresarial

- Màrqueting Estratègic
· Anàlisi de les Forces Competitives
· Estratègies de Diferenciació
· Anàlisi de la competència
· Actuació enfront de la competència
· Coneixement del mercat. La seva segmentació i possibles estratègies
· Classificació del mercat segons les característiques del consumidor

- Estudi del comportament del consumidor
· Les necessitats del consumidor
· Influències internes i externes del comportament del consumidor
· El procés de decisió de compra

- Màrqueting Mix
· Definició
· El producte
· El preu
· Distribució
· Promoció

- El pla de Màrqueting
· El Pla de Màrqueting Estratègic
· Realització de Pla de Màrqueting
· Dificultats o Inconvenients

- El Departament de Màrqueting dintre de l'Organització
· Evolució i organització del departament de màrqueting
· Activitats del Departament de màrqueting
· El Responsable de màrqueting

- La comunicació comercial
· El procés de comunicació en el Màrqueting
· La publicitat i missatge publicitari. Altres formes de comunicació.

Dies: 1, 8, 15, i 22 de juliol (16 hores)
Horari: de 10:00 a 14:00 hores
Adreça: c/Viladomat nº 174 de Barcelona ( PIMEC)
Preu: Subvencionat
Inscripcions: a info@peuc.cat o al telèfon 610407765 (Caldrà Fotocopia DNI i de l’últim rebut d’autònoms o capçalera de la nòmina)
Termini d’inscripció: 23 de juny de 2013

Més informació a: www.peuc.cat

Etiquetes: Peuc, Marketing

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat