Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

Vic Comerç presenta VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana
Vic Comerç presenta VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana Reviewed by CentreVic on May 27 Rating: 5 Vic Comerç presenta VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana Vic Comerç ha presentat aquest cap de setmana VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana. Aquest portal que es troba dins el web www.targetaurbana.cat presenta un seguit de propostes amb descompte de les botigues adherides a la targeta client de l’Associació Vic Comerç.

Amb VICSHOPPING! es supera una nova fase del projecte ja iniciat aquest passat desembre i que ja compta amb 7.400 clients i 150 botigues adherides.

Al llarg d’aquest any és previst presentar noves funcionalitats que passaran per la creació d’una Targeta Familiar, una botiga online, una Targeta Finançera paral·lela a la Targeta Urbana i que permetrà realitzar pagaments fraccionats de les compres i finalment una aplicació mòbil que sumarà les funcionalitats de la Targeta Urbana i tots els avançats sistemes de geolocalització i reserva o compra de productes a través del dispositiu mòbil.

A part d'això, Vic Comerç segueix treballant per aconseguir que la ciutat i altres gremis s'adhereixin al projecte perquè esdevingui una autèntica targeta ciutadana.
Vic Comerç presenta VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana
27 de maig, 2013 | 0 Opinions

Vic Comerç ha presentat aquest cap de setmana VICSHOPPING! un nou portal d’ofertes i promocions vinculat a la Targeta Urbana. Aquest portal que es troba dins el web www.targetaurbana.cat presenta un seguit de propostes amb descompte de les botigues adherides a la targeta client de l’Associació Vic Comerç.

Amb VICSHOPPING! es supera una nova fase del projecte ja iniciat aquest passat desembre i que ja compta amb 7.400 clients i 150 botigues adherides.

Al llarg d’aquest any és previst presentar noves funcionalitats que passaran per la creació d’una Targeta Familiar, una botiga online, una Targeta Finançera paral·lela a la Targeta Urbana i que permetrà realitzar pagaments fraccionats de les compres i finalment una aplicació mòbil que sumarà les funcionalitats de la Targeta Urbana i tots els avançats sistemes de geolocalització i reserva o compra de productes a través del dispositiu mòbil.

A part d'això, Vic Comerç segueix treballant per aconseguir que la ciutat i altres gremis s'adhereixin al projecte perquè esdevingui una autèntica targeta ciutadana.

Més informació: CentreVic

Etiquetes: Vic, Osona, Targeta de Fidelització, Promocions

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat