Botigues de Catalunya

Botigues de Catalunya

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

La Targeta Urbana Vic inicia el maig amb la campanya 30x30
La Targeta Urbana Vic inicia el maig amb la campanya 30x30 Reviewed by CentreVic on May 02 Rating: 4.5 La Targeta Urbana Vic inicia el maig amb la campanya 30x30 Vic Comerç regalarà una targeta regal de 30 cada dia durant tot el mes. Ja s’han sortejat les 20 estades dobles a Vilafranca corresponents a la campanya del mes passat.

Avui s’ha presentat la campanya de maig de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol "Campanya 30x30", Vic Comerç regalarà cada dia i durant tot el mes una targeta regal de 30 entre els usuaris de la Targeta Urbana que la utilitzin en els establiments adherits.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de l’abril*, que consistia en regalar 20 packs dobles per descobrir el Penedès que inclouen visites al Museu de Vi, als Cellers, un dinar, gaudir del Festival Vi Jazz i de les Fires de Maig entre d’altres. Al mateix temps, la Targeta Vilafranca Comerç ha sortejat 40 packs de Vic, els paquets turístics ja presentats aquest passat desembre i que consten d'un passeig pel Mercat, l’elaboració d’un fuet, un dinar, una visita al Museu Episcopal, una ruta amb bicicleta entre d’altres.

Actualment la Targeta Urbana Vic té 6.800 targetes emeses i sumant aquesta campanya ja haurà regalat premis per valor de 13.000 des del seu inici aquest passat Nadal.

Es pot consultar el llistat de guanyadors de la campanya d'abril a la web www.targetaurbana.cat.
La Targeta Urbana Vic inicia el maig amb la campanya 30x30
02 de maig, 2013 | 0 Opinions

Vic Comerç regalarà una targeta regal de 30 cada dia durant tot el mes. Ja s’han sortejat les 20 estades dobles a Vilafranca corresponents a la campanya del mes passat.

Avui s’ha presentat la campanya de maig de la Targeta Urbana Vic. Sota el títol "Campanya 30x30", Vic Comerç regalarà cada dia i durant tot el mes una targeta regal de 30 entre els usuaris de la Targeta Urbana que la utilitzin en els establiments adherits.

D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya de l’abril*, que consistia en regalar 20 packs dobles per descobrir el Penedès que inclouen visites al Museu de Vi, als Cellers, un dinar, gaudir del Festival Vi Jazz i de les Fires de Maig entre d’altres. Al mateix temps, la Targeta Vilafranca Comerç ha sortejat 40 packs de Vic, els paquets turístics ja presentats aquest passat desembre i que consten d'un passeig pel Mercat, l’elaboració d’un fuet, un dinar, una visita al Museu Episcopal, una ruta amb bicicleta entre d’altres.

Actualment la Targeta Urbana Vic té 6.800 targetes emeses i sumant aquesta campanya ja haurà regalat premis per valor de 13.000 des del seu inici aquest passat Nadal.

Es pot consultar el llistat de guanyadors de la campanya d'abril a la web www.targetaurbana.cat.

Més informació: CentreVic

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.

 

En Portada

Presentació Compra Eixample
Presentació Compra Eixample
24 d'octubre, 2015
Seccions:
Inici  |  Model comercial català  |  Notícies  |  Activitats  |  Associacions  |  Contactar  |  Festes Locals Catalunya 2013
© 2017 Botigues de Catalunya.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web  |  Política de Cookies
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat