Lloc: Carrers del centre de Palautordera
Data inici: 22/12/2012
Data fi: 23/12/2012
Hora: de 10.00 a 21.00 h
Els propers dissabte 22 i diumenge 23, els carrers del centre de Palautordera acolliran una Fira de Nadal organitzada per l’Unió de Botiguers i Comerciants de Palau. Paradistes i artesans d’arreu juntament amb els botiguers de l’UBIC ompliran els carrers del centre del poble per oferir els seus millors productes i ofertes per aquestes festes de Nadal.
Visiteu-lo, busqueu, remeneu i deixeu-vos aconsellar. Estaran encantats d’ajudar-vos a escollir.
En el marc d’aquesta fira podreu també gaudir d’un variat ventall de propostes lúdiques per a tota la família: l’Associació de Restauradors de Palau us ajudarà a passar el fred convidant-vos els dos dies a un got de brou de Nadal.
El diumenge, 23 el patge Eliseu s’avança a Ses Majestats i com cada any arribarà a Palau amb el seu camell i muntarà el seu campament reial a la Plaça de la Vila per tal de recollir les cartes de tots els infants. Altres propostes com passejades en ruc per als més petits, tir amb arc, màgia i moltes activitats més us esperen en aquesta fira que no podeu deixar de visitar.
Més informació: Unió de Botiguers i Comerciants de Palautordera